Gyakran ismételt kérdések

Hová szállít a CO-OP Online Kft-vel szerződött futárszolgálat?

Az online rendelési és házhozszállítási szolgáltatás Magyarország teljes területén vehető igénybe.

Milyen költséggel jár a házhozszállítás?

Árazásunk a következő: bruttó 20 000 Ft rendelési érték alatt: Házhozszállítás: 1 499 Ft; Postán maradó – GLS Csomagpont: 1 199 Ft. Bruttó 20 000 Ft rendelési érték felett: a szállítás ingyenes. Az utánvét díja 799 Ft. A 30 kg tömeget meghaladó rendelés felett a szállítási költség 4 990 Ft.

Hogyan tudok terméket a kosárba helyezni?

A Kosárba szövegre kattintva a kosárba helyezheted a terméket, továbbá annak leírását a képre kattintva tekintheted meg, ahol szintén lehetőséged van kiválasztani a cikket. A megvásárolni kívánt mennyiség, a + és – szimbólumokkal növelhető és csökkenthető.

Mennyit lehet egy termékből megrendelni?

Alapvetően, a készlet erejéig tetszőleges mennyiséget helyezhetsz kosárba, azonban érdemes figyelembe venned, hogy a kiszállítás 30 kg felett 4 990 Ft lesz 01.24-e után.

Hogyan tudom eltávolítani a terméket a kosárból?

A Kosár ikonra kattintva, a Kosár oldalon, az adott termék neve és ára melletti X szimbólumra kattintva eltávolítható a tétel.

Van minimális rendelési értékhatár?

Webshopunkban nincs ilyen limit.

Milyen fizetési lehetőségeim vannak a webshopban?

Áruházunkban utánvéttel, előre utalással és közvetlenül online bankkártyával (Barion) van lehetőséged fizetni.

Mi az a Barion?

Amennyiben az online fizetési módot választod, átirányításra kerülsz a Barion fizetési felületére. Itt lehetőséged van Barion tárcán keresztül bejelentkezve fizetni, vagy regisztráció nélkül is. A bankkártyaadatok megadását követően a tranzakció azonnal végbemegy, az összeg pedig a CO-OP Online Kft bankszámlájára kerül. Ekkor megkezdjük rendelésed feldolgozását.

Vannak / lesznek kuponos kedvezmények?

Üzletünkben rendszeresen kínálunk exkluzív kedvezményeket törzsvásárlóinknak, vagy egy online kampány keretein belül kuponos kedvezményeket biztosítunk. A kuponkódot a Kosár illetve Pénztár oldalakon egyaránt meg lehet adni, a kedvezmény pedig azonnal aktiválódik. A kedvezményekről és kuponkódokról először a hírlevélre feliratkozó vásárlóink értesülnek.

Hogyan fizethetek utánvétes opció kiválasztásakor?

Utánvétes fizetési mód esetében, az GLS futárainál készpénzzel vagy bankkártyával is kiegyenlítheted megrendelésed.

Mi a helyzet akkor, ha a kézbesítéskor senki sincs otthon?

A GLS a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a GLS a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, a GLS egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén a GLS a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a GLS a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

Ki veheti át az alkoholos italt tartalmazó megrendelést?

Kérjük vedd figyelembe, hogy alkoholos italt, vagy olyan megrendelést, ami alkoholos italt is tartalmaz, csak olyan személy vehet át, aki betöltötte már a 18. életévét és ezt személyi igazolvánnyal vagy vezetői engedéllyel igazolni is tudja.

Érdemes fiókot regisztrálnom?

Amennyiben visszatérő vásárló leszel áruházunkban, célszerű saját fiókot regisztrálnod magadnak. Így egyetlen felületen meg tudod tekinteni korábbi rendeléseid, Kedvenceid, vásárlási előzményeid. A vásárlási élmény könnyen és gyorsabb lesz így.

Érdemes hírlevélre feliratkoznom?

Tanácsos lehet a hírlevélre történő feliratkozás, mert ezen a platformon keresztül értesítjük kedves vásárlóinkat minden új akciónkról, kedvezményeinkről, hírekről és aktualitásokról. A feliratkozóink minden új kedvezményről előbb értesülnek, mint az általános látogatók.

Tudom sztornózni a megrendelésemet?

Igen, a rendelés leadását követő 24 órán belül lehetőséged van visszamondani a megrendelésed. Ehhez vedd fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink egyikén és intézkedünk.

Tudom módosítani a szállítási vagy számlázási címet, a megrendelés leadását követően?

Igen, a rendelés leadását követő 24 órán belül lehetőséged van módosítani a megrendelésed. Ehhez vedd fel velünk a kapcsolatot a megadott elérhetőségeink egyikén.