Leírás
Cikkszám: JO_GR0742
Induljon el az álmok országába, és fedezzen fel új asszociációkat!A Dixit 5: Dreams egy egyedülálló kiegészítő, amely84 új, lenyűgözően illusztrált kártyáttartalmaz Franck Dion francia illusztrátor és animációs filmrendező által. Mindegyik kártya egy miniatűr műalkotás, gazdag szimbolikában és kétértelműségben, megindítva a játékosok fantáziáját.Hogyan működik a játék?A Dixit egytörténetmesélő kártyajáték,amelyben a játékosok asszociációkat hoznak létre és találnak ki gyönyörűen illusztrált kártyákra. Minden körben egy játékos lesz amesemondóndash; kiválasztanak egy kártyát a kezükből, és adnak egy támpontot, amely azt jelképezi. Ez a nyom lehet egyszó, egy mondat, egy idézet vagy egy dal vagy film töredékendash; bármi, amit a játékos megfelelőnek talál.A többi játékos kiválaszt egyet a saját kártyáik közül, amely szerintük a legjobban illik a nyomhoz. Az összes kiválasztott kártyát megkeverjük és képpel felfelé az asztalra helyezzük. A játékosok ezután szavaznak arra, hogy szerintük melyik kártya a Mesemondóé. A siker kulcsaegy olyan támpont megadása, amely nem túl nyilvánvaló és nem is túl homályosndash; csak így lehet hatékonyan pontokat szerezni.A játék célja:A céla legtöbb pont megszerzésea nyomok okos egyensúlyozásával és a Mesemondó kártyájának kitalálásával. A játékosokmásokatis megtéveszthetnek, hogy az ő kártyájukra szavazzanak az igazi helyett.A játék szabályaiBeállításndash; Minden játékos kap egy sor kártyát (a szám a játékosok számától függ).Kiválasztjákaz elsőmesemondót .Nyom adásandash; A Mesélő kiválasztja az egyik kártyáját, és támpontot ad.Kártyák kiválasztásandash; A többi játékos kiválaszt egy olyan kártyát a kezéből, amelyik a legjobban megfelel az adott nyomnak.Keverés és felfedésndash; Az összes kártyát megkeverjük és képpel felfelé az asztalra helyezzük.Szavazásndash; A játékosok (a mesemondó kivételével) arra a kártyára szavaznak, amelyről úgy gondolják, hogy a mesemondóé.Pontozás:- Hamindenki vagy senki nemtalálja ki a Mesemondó kártyáját ndash; a Mesélő0 pontotkap , a többiek pedig2-2 pontot.
– Hanéhány, de nem minden játékoshelyesen tippel, a Mesélő és a helyes tippelők3 pontotkapnak .
– Az a játékos, akineka kártyáját mások rosszul választották meg,szavazatonként 1 plusz pontotkap.Következő körndash; A következő játékos lesz a mesemondó, és a játék addig folytatódik, amíg meghatározott számú kört le nem játszanak, vagy a kártyák el nem fogynak.További játékváltozatok- Mesélő módndash; Egyetlen nyom helyett a Mesélő elmesélhet egy rövidtörténetet vagy háttereta kártyáról.
– Félrevezetésndash; A játékosok aktívanmeggyőzhetnek másokatarról, hogy az ő kártyájuk miért felel meg a legjobban a nyomnak.
– Többrétegű nyomokndash; A játékosok megállapodhatnak abban, hogy a nyomnaklegalább két összefüggő elemetkell tartalmaznia , ami bonyolultabbá teszi az értelmezést.
– Tiltott szavakndash; A játékosokbetilthatnak bizonyos, a művészettel kapcsolatos szavakat, mint például a bdquo;festményrdquo;, bdquo;színrdquo; vagy bdquo;figurardquo;, ezzel elvontabb gondolkodásra kényszerítve.Kor:8+
Játékosok:3-6
Játékidő:~30 percA készlet tartalma:
– 84 illusztrált kártya
– Használati útmutató (lenygel nyelven)
Értékelések
Még nincsenek értékelések.