Barion Pixel

info@cooponline.hu | +36 (30) 016-2359 | (munkanapokon 10-16 óra között) | Ingyenes kiszállítás 30.000 Ft felett! | 15 napos pénzvisszafizetési garancia! | Rólunk | Ügyfélszolgálat

mi történik, ha sérülten kapod meg a csomagod, és ebben az esetben mi a teendő

Mi történik, ha sérülten kapod meg a csomagod, és ebben az esetben mi a teendő?

Mi a Coop Online Webáruházban mindig a legnagyobb odafigyeléssel igyekszünk előkészíteni a rendeléseket, hogy vásárlóink teljesen elégedettek legyenek a szolgáltatással. De mint mindenhol, ahol emberek dolgoznak, itt is történnek balesetek, és a hibázás lehetősége ugyan úgy fennáll! Kérlek, olvasd el Gyakran Feltett Kérdések rovatunkat is!

Hogy Te is átlásd a folyamatainkat, hogyan zajlik egy csomagnak a feladása, és mi történik akkor, ha késik a rendelés, ezért ebben a cikkben összefoglaltuk neked a legfontosabb tudnivalókat róla.

Mutatjuk is, hogy mi zajlik a háttérben, mikor sérülten kapod meg a csomagod:

  1. Ha már a depóban látszik, hogy sérült a csomag tartalma

Ennek általában átázás szokott lenni a jele, és ebben az esetben már nem szállítják ki a csomagot a vevőnek, hanem automatikusan visszahozzák hozzánk a dobozt/dobozokat.

Ha esetleg egy megrendelésnél 2 vagy több doboznyi terméket adunk fel, akkor ezt mindig együtt kezelik, tehát ha sérülés jele látható rajta, akkor nem viszik ki a „jó” felét a vevőnek, és csak a sérültet hozzák vissza.

Ilyenkor mi értesítjük a vevőt, hogy sérülten visszaérkezett hozzánk a csomag a depóból, és visszafizetjük a csomag teljes árát!

  1. Ha a vevő látja, hogy sérülten érkezett meg a csomag

Olyan esetekben, mikor a vásárló már a kiszállításkor észleli, hogy sérült vagy átázott a csomag, azt javasoljuk, hogy ne vegye át!

Utasítsa el az átvételt, ezzel visszaküldve hozzánk a csomagot!

Ezután mi automatikusan felvesszük a rendelővel a kapcsolatot, és felajánljuk, hogy visszafizetjük a rendelés teljes összegét, vagy ha szeretné, akkor újracsomagoljuk és ismét elküldjük a számára. Ebben az esetben megnövekedik a várakozási és kiszállítási idő a rendelés eredeti kiszállítási idejéhez képest!

  1. Mikor kívülről nincs nyoma a sérülésnek

Olyan is előfordulhat, hogy kívülről semmi nyoma nincsen annak, hogy sérült volna a csomag tartalma, ezért a vásárló nyugodt szívvel átveszi. Csak akkor szembesül a problémával, mikor kinyitja és látja, hogy a csomag belsejében szétszakadt a tészta vagy eltört egy tojás, stb.

Ilyen esetben írj nekünk vagy hívj fel bennünket, hogy a csomagban sérült terméket találtál!

Erről e-mailben is mindenképp küldj képet, hogy melyik termék és hány darab sérült belőle és mi visszautaljuk a csomag teljes értékét!

Bármelyik fentebb említett esetben vállaljuk a 100% pénzvisszafizetést vagy akár újra csomagolva ismét feladjuk, csak jelezd számunkra a helyzetet, és mi megoldjuk a problémát!

Egy termék sérülését is mindenképpen jelezze felénk e-mailben, képpel csatolva, és abban az esetben annak a terméknek az árát visszautaljuk a számlájára!

Mivel nálunk is csak emberek dolgoznak, ezért előfordul, hogy sérülten érkezik meg a csomagod, így arra kérünk, hogy ilyen esetben légy velünk megértő és türelmes!

Mi minden esetben a Te elégedettségedre és ilyen helyzetekben a kártalanításodra törekszünk, ezért akár egy sérült termék esetén is s visszafizetjük annak az árát, vagy ha nagyon szeretnéd, ismét elküldjük neked!

Oszd meg ezt a bejegyzést!

Kiemelt ajánlataink

Archívum

Törzsvásárló leszek!

COOP ONLINE – Törzsvásárlói program

A Coop Online-nál értékeljük hűséged, így létre hoztunk egy törzsvásárlói programot, amely azonnali kedvezményekre, pontgyűjtésre és beváltásra, illetve további szuper ajánlatokra jogosít fel.

Részletek