Mi a Coop Online Webáruházban mindig a legnagyobb odafigyeléssel igyekszünk előkészíteni a rendeléseket, hogy vásárlóink teljesen elégedettek legyenek a szolgáltatással. De mint mindenhol, ahol emberek dolgoznak, itt is történnek balesetek, és a hibázás lehetősége ugyan úgy fennáll! Kérlek, olvasd el Gyakran Feltett Kérdések rovatunkat is!
Hogy Te is átlásd a folyamatainkat, hogyan zajlik egy csomagnak a feladása, és mi történik akkor, ha késik a rendelés, ezért ebben a cikkben összefoglaltuk neked a legfontosabb tudnivalókat róla.
Mutatjuk is, hogy mi zajlik a háttérben, mikor sérülten kapod meg a csomagod:
- Ha már a depóban látszik, hogy sérült a csomag tartalma
Ennek általában átázás szokott lenni a jele, és ebben az esetben már nem szállítják ki a csomagot a vevőnek, hanem automatikusan visszahozzák hozzánk a dobozt/dobozokat.
Ha esetleg egy megrendelésnél 2 vagy több doboznyi terméket adunk fel, akkor ezt mindig együtt kezelik, tehát ha sérülés jele látható rajta, akkor nem viszik ki a „jó” felét a vevőnek, és csak a sérültet hozzák vissza.
Ilyenkor mi értesítjük a vevőt, hogy sérülten visszaérkezett hozzánk a csomag a depóból, és visszafizetjük a csomag teljes árát!
- Ha a vevő látja, hogy sérülten érkezett meg a csomag
Olyan esetekben, mikor a vásárló már a kiszállításkor észleli, hogy sérült vagy átázott a csomag, azt javasoljuk, hogy ne vegye át!
Utasítsa el az átvételt, ezzel visszaküldve hozzánk a csomagot!
Ezután mi automatikusan felvesszük a rendelővel a kapcsolatot, és felajánljuk, hogy visszafizetjük a rendelés teljes összegét, vagy ha szeretné, akkor újracsomagoljuk és ismét elküldjük a számára. Ebben az esetben megnövekedik a várakozási és kiszállítási idő a rendelés eredeti kiszállítási idejéhez képest!
- Mikor kívülről nincs nyoma a sérülésnek
Olyan is előfordulhat, hogy kívülről semmi nyoma nincsen annak, hogy sérült volna a csomag tartalma, ezért a vásárló nyugodt szívvel átveszi. Csak akkor szembesül a problémával, mikor kinyitja és látja, hogy a csomag belsejében szétszakadt a tészta vagy eltört egy tojás, stb.
Ilyen esetben írj nekünk vagy hívj fel bennünket, hogy a csomagban sérült terméket találtál!
Erről e-mailben is mindenképp küldj képet, hogy melyik termék és hány darab sérült belőle és mi visszautaljuk a csomag teljes értékét!
Bármelyik fentebb említett esetben vállaljuk a 100% pénzvisszafizetést vagy akár újra csomagolva ismét feladjuk, csak jelezd számunkra a helyzetet, és mi megoldjuk a problémát!
Egy termék sérülését is mindenképpen jelezze felénk e-mailben, képpel csatolva, és abban az esetben annak a terméknek az árát visszautaljuk a számlájára!
Mivel nálunk is csak emberek dolgoznak, ezért előfordul, hogy sérülten érkezik meg a csomagod, így arra kérünk, hogy ilyen esetben légy velünk megértő és türelmes!
Mi minden esetben a Te elégedettségedre és ilyen helyzetekben a kártalanításodra törekszünk, ezért akár egy sérült termék esetén is s visszafizetjük annak az árát, vagy ha nagyon szeretnéd, ismét elküldjük neked!