A fejlődésben lévő kisiskolások számára igen fontos, hogy tápanyagban gazdag ételeket fogyasszanak a nap folyamán. Nem csak a fejlődésük, de a koncentrációképességük fenntartása érdekében is lényeges, hogy a tanórák között miket esznek. Neked is nagy fejtörést okoz, hogy mit csomagolj gyereked számára tízóraira? Most adunk néhány ötletet, melyeket bevethetsz!

 

Szendvics alternatívák

Ha eddig a jól bevált fehér kenyeres, szalámis szendvicset készítetted gyereked számára, akkor itt az ideje váltani! Ez a tápanyagban szegény tízórai nem igen fog kedvezni a gyerek fejlődésének.

Egyszer-kétszer ugyan belefér, de mindennapos fogyasztása nem ajánlott. Ha mindenképpen a szendvics mellett döntesz, válaszd a teljes kiőrlésű vagy tönkölybúzás kenyeret hozzá! Ezek ugyanis magasabb élelmi rost-, fehérje-, vitamin- és ásványi anyagtartalommal rendelkeznek.

shutterstock.com

 

A vaj-szalámi kombót is érdemes más alternatívára cserélni!

 A Coop Online receptjei között megtalálod, hogy hogyan készíts gyors tonhalkrémet , ami sokkal táplálóbb és egészségesebb, mint például egy parizer. Az elkészített tonhalkrémmel kend meg a kenyeret, majd helyezz rá salátát és egy kis paradicsomot is, hogy még laktatóbb legyen gyereked számára.

 

És most jöhet a kérdés, hogy mi van, ha nem eszi meg a zöldségeket?

Erre is van megoldásunk! Ebben az esetben érdemes a zöldségeket külön csomagolni és kis falatkákra vágni. Formázz belőle kis virágot, vagy bármilyen más formát, így garantáltan nagyobb kedvvel fogja a szendvics mellé elfogyasztani a gyermeked!

Ugyanezt megteheted a gyümölcsökkel is! Ahelyett, hogy egy egész banánt, vagy almát csomagolnál tízóraira, és nem biztos hogy az egészet megeszi, vágd kis szeletekre vagy kis formákra. Így garantáltan élvezettel fogja elmajszolni és az egészségéért is tettél!

shutterstock.com

 

Édesség kedvelőknek

Melyik gyerek ne szeretné a csokikat, kekszeket és az egyéb édességeket? Azonban ezekkel a harapnivalókkal a gyerek vércukorszintje gyorsan megugrik, amitől izgága és figyelmetlen lesz, majd ugyanilyen gyorsan vissza is esik.

Ekkor szeretne egy újabb szelet csokoládét, vagy még egy szem cukorkát. Az iskolában ez azonban a tanulmányaira is kihathat, hiszen nem lesz képes a nap folyamán teljes mértékben a tanárra figyelni.

Végleg azonban nem lehet megvonni tőlük az édességet, hiszen valld be, felnőttként Te is szoktál nassolni. Azonban ha az egészségesebb változat mellett döntesz, nem lehet belőle baj!

 

Most mutatunk néhány igazán ízletes harapnivalót, melyekből csomagolhatsz egy keveset tízóraira gyereked számára!

  1. BIOSAURUS sajtos ízű, extrudált kukoricás snack. Ez a biogazdaságban termesztett kukoricából készült nassolnivaló sokkal egészségesebb a hagyományos chipsnél. Dino alakját, pedig gyermeked imádni fogja! A kép alatti linkre kattintva, a Coop Online élelmiszer webáruházból könnyen házhoz is rendelheted!

MEGNÉZEM

 

  1. BIOPONT tönkölybúzás sós pálcika. A tönkölybúza szinte mindenféle tápanyagot tartalmaz és kiválóan erősíti az immunrendszert. Így a hagyományos ropit is érdemes erre cserélned és ezt csomagolnod a tízórai mellé.

MEGNÉZEM

 

  1. CERBONA müzliszelet a tökéletes csoki helyettesítő. Több íz közül is válogathatsz a Coop Online webáruházban. Mi most az étcsoki-málna változatot ajánljuk figyelmedbe!

MEGNÉZEM

Ezekkel a tízórai alternatívákkal hozzájárulhatsz gyermeked egészséges fejlődéséhez! A fent említett nassolnivalókat könnyen házhoz rendelheted a Coop Online webáruházból.

 

Tippünk: tárazz be belőlük többet, hogy ha esetleg Te is kedvet kaptál a nassoláshoz, neked is maradjon!

Add le élelmiszer rendelésedet online 12 óráig és mi akár 1 munkanapos határidővel ki is szállítjuk Neked!

 

Üdvözlettel,

Cooponline.hu csapata